mandag 16. juni 2008

Litt fra i dag!



For en stund siden fann jeg "drømmebilen", som jeg synst passer veldig fint til et av "drømmehusene". Den er riktignok i miniformat, men men:-)

Ellers har jeg i dag klippet plen, vasket bil, baket kavringer med bestemoren min og vært på kafe'.. så i dag har jeg virkelig kosa meg og fått unda litt av alt på listen over thing's to do.!



Her er et bilde av min nyyydelige svigerinne som vet å sette pris på en gooo sjokoladekake:-) Søta!



Ascot som løper for livet for å unngå gressklipperen! haha..:-)


Disse flotte rosene fekk jeg fra tanten min for noen dager siden, en gratulasjon som ferdig utdannet sykepleier! Er hun ikke snild vell? Tusen takk!! Kjempe flotte!







Liten helsing fra mine trofaste venner!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nåååå so søt Ascot e, ser ut som en i fraglebergene på det eine bilde, hihi
Gratulere so mykje som SJUKEPLEIER. Endelig ferdig, no e det berre å gle sej til å sette alt en he lært ut i prkasis. Gle dej=)
Kjempe klem, skal sende dej oppskrifta på brøna=)