onsdag 11. juni 2008


Utfordring fra Gizmo

Kvar spelar svarar på spørsmåla om seg sjølv.I slutten av innlegget gjev du det videre til 6 andre personar og fører opp namna deira.Så legg du beskjed hos dei om at dei er tagga og ber dei lese din blogg.La personen som tagga deg vite det når du har lagt inn svar."

1. Hva gjorde du for 10 år siden?

Da gjekk jeg på vidargående skole i Fosnavåg..noen kjempe artige år! Fekk mange gode venner, og traff mannen i livet mitt. 1 av de beste året i livet så langt tror jeg.

2. Nevn 5 ting du har/hadde på gjørelista di idag:

* få systa på frukost besøk
* vaske kle
* tur til Ålesund
* gå tur me hunden
* male litt på loftet

( kun 2 av dei gjekk som planlagt;-))

3. Snacks jeg liker:

- LaKrIs!!
- Kaffi Latte
_ Tortilla m Avokado å hvitløksdipp! nam naaamm
- Farris bris
- smågodt

4. Ting jeg vil gjøre som milliardær:

Starte interiørbutikken som jeg drømmer om.
Bygge eller restaurere et nydelig hus.
Reise værden over!
Betale ned lån til oss selv og familien.
Kjøpe en Crus båt;)
Hjelpe noen som trenger det.

5. Steder jeg har bodd:
Nei det er ikke så mange plasser. Barndomshjemmet på Berge<3, Hytte på Kobbeneset, 1/2 år i Ålesund, og nå i Toftestøda!





3 kommentarer:

Anonym sa...

Fine blomster bilde du he, he du tatt dei sjøl?

Stine sa...

jada..de he ej nok:-)

Anonym sa...

Ja gjett om 1998 var ett spesielt år. Det va da ej vart kjent med dej.
Tenke på alt gale å ikkje gale oss gjor. hehe
Savna skikkelig den tida der. Det e nokk den beste tida i løpet av dei 25 åra mine, uten tvil=)
Natta