mandag 29. september 2008

Litt shopping etter nattevakten må til !!

Etter en laaang natt på jobb og noen timer med soving, kom shoppelysten! Vart nemmelig stående å kike i vinduet på en butikk i natt mens jeg ventet på at den værste hagl/sludd/snø/pøsregn byen skulle gi seg så jeg kunne krysse gata! Da falt jeg pladask for noen oljelamper som ville ha passet perfekt utenfor ingangsdøren nå når høsten er kommet for fult! Så ivrig hoppet jeg i bilen for å fare å sjekke hva vidunderene kostet...

Damen som var på jobb, kunne fortelle at de nettopp var komne, og at hun ikke var sikker på prisen, men kunne finne det ut til i morgen..

Så litt skuffet ruslet jeg videre til neste butikk, og måtte ha noe lite for å få opp humøret!;-)


2 kommentarer:

Anonym sa...

når du bjunde å broke shopping til trøst då bjunde d å verte skummelt

Stine sa...

so du e innpå å kika av å te also!!!:)