mandag 15. september 2008

Prosjekt Skoskap!!

Har lenge hatt problemer med å oppbevare det voksende anntallet med sko-par som kjem i hus:), men er svært kresen når det gjeld skoskap! Synst de fleste er kjedlige eller passer dårlig inn hos meg!
Så en laurdag var jeg å mamma på shopping i Våji, og der fann jeg det ultimate..eller i hvertfall et med kjempe potensiale!! so da var det bare å kjøpe det:-)..å leite frem malerkosten..



Et helt vanelig "liksomgammalt" skap, i den vanlige brunfargen som jeg er ganske så lei av..:-)
Å for tiden så er det svart å sterke farga so herja i drømmane mine:-)



Slik blei det sjåandes ut etter noen strøk med svart mailing!! Blei egentlig ganske so fornøgd:)







Systa har mala bilde til meg, som skal få stå på utstilling på toppen!BLÅTT ER NYYYDELIG! (Litt dårlig bilde)



Slike sko er vel egentli ikke min stil, men synst de var berre såååå flotte!! måtte bare ha de..(for så om bare til pynt):-)



Å fargen er jo helt moderne! skal nok få brukt de før eller siden!!


HA EN KJEMPE FIN DAG ALLE SAMMEN!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

So utrulig kult skoskap, kjempe god idè.
Dei lekre lilla skoa da, lilla e berre min yndlingsfarge, ME LIKE =)